UDELIV – Ud i det fri 🌞

Download PDF UDELIV FOLDER

UDELIV

Ny sæson, nyt fokus. Foråret er her, og det betyder at naturen indbyder endnu mere til at være ude og omkring. Vi vil igen have fokus på, hvad kunderne vil have, denne gang med afsæt i UDELIVET – altså produkter TO GO, på farten, på tur og ja altså bare ud i det blå… Det er så fantastisk, at håndværksbagere kan levere alle de produkter, der egner sig super godt, til at tage med på en picnic, en skov-vandring, en tur på terrassen i solen, eller måske endda en tur til vandet. Hvis du skruer op for din markedsføring af TO GO / “nemme at spise på farten produkter”, bliver dine kunder mere opmærksomme på, at det er en mulighed at købe hos bageren. Det kunne være reklamer for blandt andet:

  • Picnic pakker (mad, kage og drikke) TO GO
  • Varme og kolde drikke TO GO
  • Kager der er nemme at spise (kager på pind) TO GO
  • Måltider TO GO
  • Bål/grillmad (der kan laves/varmes)

Jo mere du tilbyder, og gør opmærksom på, jo mere vil du få ud af det. Kunderne har forpuppet sig der hjemme siden vinteren kom, og når foråret så viser sig fra sin tørre og solrige side, vil det i den grad give anledning til at komme mere ud i det fri. Hvordan ser dit sortiment ud i denne kategori?

Få en masse idéer i vores folder UDELIV her, som omhandler produkter til at tage med “ud i det blå”. Download vores folder ovenfor i PDF, eller åben Issue dokumentet her nedenfor. I begge er der links til mange andre foldere med fx emballage, bagels, smoothies, bål/grillmad, is, og andet inspiration til udvikling af sortimentet.

🌞 Ud i det fri 🍱🥤🍡