Få svar på dine spørgsmål

Her på siden kan du finde svar på mange spørgsmål som andre før dig har stillet. Finder du ikke hvad du søger, er du altid meget velkommen til at kontakte os direkte.

BÄKO DANMARK er en salgsorganisation, der udelukkende har til formål at arbejde for at danske bagere har de bedste betingelser for at have en så god forretning som muligt.

Hovedsamarbejdspartneren er BÄKO Schleswig-Holstein, der har lager i Kropp, som ligger ca. 50 km syd for den dansk/tyske grænse. Alle for bageren relevante daglige/praktiske opgaver behandles her.

BÄKO DANMARK består af kompetente personer, der alle har en daglig målsætning om at give danske bagere de bedste betingelser til at have en konkurrencedygtig virksomhed.

Nej det kan man ikke, vi har også mange danske varer. Vi har bl.a. partnerskaber med de bedste leverandører i Danmark, som gør at du kan få de bedste danske og udenlandske produkter til den mest favorable pris.

Du bliver kunde ved at kontakte den konsulent, der kører i dit område og sammen finder i ud af at få dig oprettet i vores system. Se under KONTAKT.

Alt om leveringer, returvarer, spørgsmål om varer osv.:

BÄKO Kundeservice kontor i Kropp:
John Cs og Steens kunder:
Michael Bley, tlf.: 4422 6818 eller mail: michael@baeko.dk

Steffen og Sallys kunder:
Alexandra Karg, tlf.: 4422 6815 eller mail: alexandra@baeko.dk

Se alle BÄKO-Konsulenter og BÄKO-Kundeservicemedarbejdere
samlet under KONTAKT.

Alle på BÄKO Kundeservicekontoret taler dansk, så du behøver ikke at tøve med at kontakte dem!

Hos BÄKO får du dine almindelige leveringer fragtfrit, men du skal minimum bestille for kr. 5.000,- (eks. moms og afgifter) af gangen.
Er ordren betydeligt mindre, vil du blive kontaktet og den flyttes til næste leveringsdato.

Se mere om leveringsbetingelserne i næste spørgsmål.

For at få leveret fra BÄKO, skal du være oprettet i vores system (dette kan tage op til 8 dage), du skal minimum bestille for kr. 5.000,- (eks. moms og afgifter) af gangen og der skal være fri adgang til at kunne sætte varerne af på din leverings adresse. Levering er som udgangspunkt fragtfrit.

Levering vil ske efter aftale med BÄKO-konsulenten/BÄKO-kundeservice, hver eller hver anden uge på en fast hverdag.

Ved for sent bestilling (se definition) vil vi prøve at opfylde leveringsønske, kan dog ikke garanteres og der kan forekomme leveringsomkostninger.

2 hverdage før levering, kl. 23.00.

F.eks. får du varer om mandagen, skal du bestille senest torsdag kl. 23.00.

OBS: Er der en helligdage, kan deadline og leverings-dag flyttes!
Dette gælder for både tyske og danske helligdage.

Varer der er markeret med en ”*” efter varenavnet er en skaffevare.

Dette betyder at disse vare ikke lagerføres! De bestilles først, når du har bestilt varen i BIBS. Det betyder, at det tager længere tid før du får din vare, som regel tager det mellem 1-3 uger. Der kan dog også forekomme længere leveringstid. Bestil endelig i god tid, hvis du skal bruge dine varer til et bestemt tidspunkt.

OBS: Skaffevarer kan ikke afbestilles fra det øjeblik, hvor BÄKO har bestilt varen hos leverandøren.
Skaffevarer tages principielt ikke retur!

Du kan finde BIBS her på forsiden af vores hjemmeside (øverst til højre), du logger ind med dit brugernavn og kodeord og er klar til at bestille varer.

Brugernavn og kodeord får du når du er blevet oprettet som kunde. Kundenummer skal være det fulde nummer med 7 cifre, ved brugernavn og adgangskode skal du blot passe på med store/små bogstaver.

Find vejledning til BIBS under menuen ”SERVICE /Varebestilling”

Fungerer det mod forventning ikke, kan du gå ind på BIBS her:

BIBS: http://schleswig.baeko-bibs.de/schleswig_shop/?locale=da_DK

SmartBIBS: http://schleswig.baeko-bibs.de/smartBIBS_da/

Kontakt BÄKO-Kundeservice, som vil kunne hjælpe dig.

SmartBIBS er en tilpasset version af BIBS, som er lavet til brug på tablet. Det er optimeret til touch-display, derudover indeholder SmartBIBS ingen priser som største forskel. Dette gør, at SmartBIBS er meget hurtige til daglig brug!

For yderligere informationer, se guide til SmartBIBS under fanen ”Varebestilling”.

Kontakt BÄKO-Kundeservice kontoret, som vil hjælpe i første omgang.
Er problemet at BIBS ikke er tilgængeligt, kan du med det samme afgive din ordre (især hvis det er tæt på din deadline).

Kontakt BÄKO-Kundeservice, som laver en returseddel, der vil komme med ved næste levering, hvor chaufføren kan tage returvarerne med.

OBS: under alm. omstændigheder skal leveringsfejl/-mangler reklameres maks. 2 uger efter levering!

På vores mest solgte varer kan du hurtig og nemt selv hente datablade via BIBS. Du skal søge varen frem og herefter kigge nederste i venstre hjørne. Under ”Detaljerede artikelinformationer”– ligger der et datablad! Du trykker på ”Produktdata” for at downloade databladet i PDF.

Står der ikke ”Produktdata”, bedes du kontakte BÄKO-Kundeservice og de vil finde databladet frem til dig hurtigst muligt.

BÄKO DANMARK melder nyheder, tilbud mv. ud på forskellige via mail, derfor er det altid en god idé at tjekke din mail du har angivet til BÄKO dagligt!

Derudover kan du selvfølgelig altid få en masse af informationer via din BÄKO-Konsulent, især vedrørende nye produkter, kampagner osv.

BÄKO har især til påske og jul et mindre udvalg af varer specielt til højtiden – f.eks. honningkager, pebernødder og emballager til juletiden.

Disse bestilles ikke i store mængder og sælges kun så længe lager haves – så vil du sikre dig levering, bestil det du skal bruge i god tid!

Derudover behandles sådanne sæsonvarer som skaffevarer, dvs. disse varer kan ikke afbestilles så snart varerne er bestilt, ligeledes tager vi ikke sæsonvarer retur!

Kontakt BÄKO-Kundeservice i god tid, for at informere dem om den periode, hvor du har lukket, så der ikke leveres varer i dette tidsrum.

BÄKO-Kundeservice kan også lægge en ordre ind til dig til efter ferien, så du ikke skal bestille i panik første dag hjemme fra ferien.
Informér venligst også din BÄKO-Konsulent om din ferie.

 

”Du er altid velkommen til at kontakte os
for ydeligere spørgsmål, hvis ikke du finder
svar her på siden”